7 bijeenkomsten: 16 maart, 23 maart, 6 april, 20 april, 11 mei, 1 juni en 15 juni 2023

6 bijeenkomsten: 16 maart, 23 maart, 6 april, 20 april, 11 mei, 1 juni 2022

Mijn gegevens

M/V*

MVO

Adres*

Postcode*

Plaats*

Kosten en facturatie

De kosten voor deze masterclass bedragen € 3.150 voor 7 bijeenkomsten en € 2.950 voor 6 bijeenkomsten (inclusief diverse digitale studiematerialen). Het cursusgeld is vrijgesteld van btw.

Leden van de AUV en alumni van AAGS/UvA Academy ontvangen 10% korting.
    SWOCC-leden ontvangen 10% korting, dit dient door het SWOCC-bestuur goedgekeurd te worden.

Lidmaatschapsnummer AUV, mits van toepassing

SWOCC-publicaties

De publicaties voor deze masterclass worden verzorgd door SWOCC (Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie). Gelieerd aan de afdeling Communicatiewetenschap van de UvA en met praktijkrelevantie als uitgangspunt, verzamelt en ontwikkelt SWOCC wetenschappelijke kennis over de werking van merken en communicatie.
    Als deelnemer van deze masterclass krijg je een jaar lang een gratis begunstigerschap van SWOCC aangeboden. Vanuit SWOCC ontvang je per e-mail alle SWOCC-publicaties en uitnodigingen voor de bijeenkomsten die SWOCC organiseert.

Bedrijfsnaam (indien van toepassing) en adres

Op de verwerking van persoonsgegevens is ons privacybeleid van toepassing: https://www.uva.nl/home/disclaimers/privacy

Door hier te klikken ga ik akkoord met
    de inschrijfvoorwaarden

Op de hoogte blijven?

UvA Academy nieuwsbrief

Ik blijf graag op de hoogte van (nieuwe) programma's van UvA Academy via de nieuwsbrief (6-12 keer per jaar. Iedere nieuwsbrief bevat een afmeldlink)

SWOCC nieuwsbrief

Ik meld me graag aan voor de nieuwsbrief van SWOCC

Let op: Soms verzendt het formulier niet zelfs als alle verplichte velden zijn ingevuld. We zijn ermee bezig.  In de tussentijd helpt het vaak om bij 'Bijzonderheden' iets in te vullen (bijvoorbeeld 'NVT'). Lukt het nog steeds niet? Neem dan vooral contact op via uva-academy@uva.nl.

Vragen over het formulier?
    Stuur een mail naar academy@uva.nl

Privacy
    Door je aan te melden of een brochure aan te vragen deel je persoonsgegevens met ons. We gaan zorgvuldig om met je persoonsgegevens. Daar kun je op vertrouwen. Lees hier onze privacystatement.

Covid-19
    De programma’s van UvA Academy vinden plaats op een fysieke locatie, tenzij expliciet vermeld wordt dat het programma online wordt gegeven. In het geval je corona of symptomen hebt, verzoeken we je om thuis te blijven en je te laten testen. Heb je Covid-19 dan is het eventueel mogelijk om de bijeenkomt digitaal te volgen.